Reklamácia a vrátenie
Akonáhle obdržíte balík Vás žiadame aby ste si ho ihneď skontrolovali, či je všetko v poriadku!
REKLAMÁCIA:
- v prípade, že Vám príde poškodený (zlomený) tovar, prosíme aby ste nás IHNEĎ kontaktovali aby sme Vám balíček mohli reklamovať u prepravcu. Vyplňte reklamačný formulár (zašleme Vám ho do e-mailu, keď nám napíšte o skutočnosti, že tovar Vám prišiel poškodený), priložíte fotodokumentáciu poškodeného tovaru a zašlete na e-mail: sweetcandles@gmail.com;
- o ďalšom priebehu reklamácie Vás budeme bezprostredne informovať.
VRÁTENIE:
- pokiaľ z nejakého iného dôvodu budete chcieť vrátiť objednávku, môžete tak spraviť do 14 dní odo dňa nákupu (čiže odo dňa ako ste objednávku na našom e-shope uskutočnili);
- poprosíme aby ste nám taktiež o tejto skutočnosti napísali e-mail, kde následne Vám obratom pošleme na vyplnenie - formulár o vrátení tovaru a zašlete nám ho naspäť e-mail;
- o ďalšom priebehu Vás budeme informovať. Objednávku aj s darčekom nám potom pošlete na uvedenú adresu, ktorá bude vo formulári na vrátenie tovaru.
Každopádne veríme, že každý problém sa dá vyriešiť správnou cestou a prístupom, a tak sa vždy snažíme nájsť so zákazníkom najlepší kompromis, aby obe strany boli maximálne spokojné ♥.
REKLAMÁCIE SA NEVZŤAHUJÚ na DARČEKY, ďakujeme za pochopenie.